Little Known Facts About باتری یو پی اس.

Wiki Article

یو پی اس های استند بای، معمولا برای محافظت از بار های فردی مانند کامپیوتر های رومیزی، مورد استفاده قرار می گیرند.

همراه با توسعه وسایل الکترونیکی و پایه کامپیوتر ، استفاده از تجهیزات حساس الکترونیکی مانند رایانه های شخصی، ابر رایانه ها، پردازنده های داده، کنترل کننده های دیجیتال و … افزایش یافت.

اگر قرار است این دستگاه‌ها را در محل رفت و آمد خود قرار دهید، باید صدای آن را در نظر بگیرید.

* معمولا سیستم ذخیره برق اضطراری آسانسور را طوری طراحی می کنند که با قطع برق، کابین آسانسور در نزدیک ترین طبقه توقف کند تا افراد بتوانند از کابین آسانسور خارج شوند.

یکی دیگر از موارد که بر قیمت تأثیر می‌گذارد، میزان سرب موجود در باتری است که با توجه به اهمیت سرب و قیمت بالای آن قیمت‌ها متفاوت هستند.

۳۳,۰۹۶,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت سیلد ساکن باتری ۲ ولت ۶۰۰ آمپر سیلد ساکن صبا باتری

فعالیت مکرر یو پی اس های آنلاین بر روی عمر باتری هم تاثیر داشته و در طولانی مدت توان نگهداری شارژ در باتری را کاهش Read more می دهد.

علاوه بر این ها حالت دیگری نیز برای انواع یو پی اس ها در نظر گرفته می شود که به آن حالت بای پس می گویند. به جز شکل موج، عملکرد خروجی در حالت انرژی ذخیره شده، برای تمام یو پی اس ها مشابه یکدیگر است.

این باتری ها نیاز به نگهداری ندارند و افزودن به علاقه مندی ها افزودن به سبد خرید مشاهده سریع

این باتری‌ها در دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود. اما بیشتر برای محافظت از کامپیوترها در بیمارستان‌ها، بانک‌ها، تجهیزات مخابراتی برای زمانی که در برق اولیه اختلال ایجاد می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در یک یو پی اس آماده به کار، بار مستقیما توسط برق ورودی تغذیه می شود و مدار برق پشتیبان فقط زمانی فراخوانی می شود که برق شهری قطع شده باشد.

۳,۲۰۲,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت سیلد ساکن باتری ۲ ولت ۲۵۰ آمپر سیلد ساکن صبا باتری

به عنوان مثال بیمارستان ها، مخابرات، نیروگاه ها و … نیاز دارند تا مواقعی که برق شهری قطع می شود، برق پشتیبان داشته باشند و این پشتیبانی وظیفه دستگاه یو پی اس و باتری یو پی اس است.

برخی از انواع یو اس پی ها نوسانات ولتاژ را هم مهار و تنظیم می‌کنند.

Report this wiki page